کنجاله پنبه تخم

ازیک طرف قیمت بالای کنجاله سویا و خود سویا وازطرف دیگر تقاضای زیاد کنجاله سویا و نبودن آن در بازار. دامداران عزیز رو برای تهیه آن با مشکالت زیادی روبرو کرده است.

, بنابراین کنجاله پنبه دانه با آنالیزتقریبا مشابه کنجاله سویا . با قیمتی خیلی مناسبتر و اقتصادی ترمی تواند جایگزین بسیار مناسب برای آن باشد و نیاز های دامداران را برطرف کند.

و هدف ما معرفی این محصول مفید و خوش خوراک و کاملا به صرفه و اقتصادی  برای دامداران عزیز میباشد

این محصول دارای طعم خوش بوده و خوش خوراک می باشد و ترکیب آن با نهاده های دیگر باعث کاهش هزینه جیره دام و درنتیجه باعث افزایش اشتهای دام و افزایش وزن دام می شود.

و اثر بیشتر آن بر روی افزایش کیفیت وحجم شیر تولید شده میباشد.

کنجاله پنبه یک منبع خوب پروتئینی برای نشخوار کنندگان با ارزش غذایی بسیار بالا نسبت به قیمت آن میباشد و یک خوراک خوش طعم می باشد.

از کنجاله پنبه می توانید تا 15 %در رژیم غذایی گاو استفاده کنید.

کنجاله پنبه بدون اینکه بر عملکرد شیر تاثیر بگذارد می تواند جایگزین دانه های روغنی مثل کنجاله کلزا , سویا و آفتابگردان در جیره دام شود..

کنجاله پنبه دانه محصول جانبی پنبه است که برای تغذیه حیوانات استفاده می شود، زیرا سرشار از روغن و پروتئین است و همچنین ترکیب منحصر به فردی از پروتئین، انرژی و فیبر را در مقایسه با سایر خوراکی ها فراهم می کند.

امروزه استفاده از کنجاله پنبه دانه بشدت در حال افزایش است.

یکی از مزایای مهم کنجاله پنبه دانه، طعم خوب آن برای دام و افزایش اشتها برای دام ها می باشد. از طرفی قیمت مناسب و حجم استاندارد پروتئین موجود در آن، کنجاله پنبه دانه را به گزینه ای مناسب برای استفاده به عنوان غذای خوبی برای دام تبدیل کرده است.

کنجاله پنبه دانه در صورت خیس بودن بیش از حد در معرض کپک زدن قرار میگیرد و هنگامی که خیلی خشک است، در معرض انفجار گرد و غبار قرار دارد.

خوراک دام حاجی بگلو - پنبه

تماس با مدیریت میثم حاجی بگلو : ۰۹۱۵۷۴۴۴۲۳۷

تماس با مدیرفروش سازمان : ۰۹۱۵۷۴۴۴۷۰۶

تماس با مدیر داخلی : ۰۹۱۵۷۴۴۴۷۵۹

شماره ثابت شرکت : 05142259726

سوالات متداول

چنانچه سوال مدنظر شما پاسخ داده نشده بود، باکارشناسان ما تماس بگیرید.

کنجاله پنبه دانه محصول جانبی پنبه است که برای تغذیه حیوانات استفاده می شود، زیرا سرشار از روغن و پروتئین است.

 قیمت مناسب و حجم ¨ استاندارد پروتئین موجود در آن، کنجاله پنبه دانه را به گزینه ای مناسب برای استفاده به عنوان غذای خوبی برای دام تبدیل کرده است. 

کنجاله پنبه بدون اینکه بر عملکرد شیر تاثیر بگذارد می تواند جایگزین دانه های روغنی مثل کنجاله کلزا , سویا و آفتابگردان در ¨ جیره دام شود.

کنجاله پنبه دانه در صورت خیس بودن بیش از حد در معرض کپک زدن قرار میگیرد ¨ و هنگامی که خیلی خشک است، در معرض انفجار گرد و غبار قرار دارد. ¨ لذا میزان رطوبت آن بایستی کنترل و بین 5 تا 11 درصد حفظ شود. ¨ دمای نگهداری آن باید بین 5 تا 25 درجه سانتیگراد باشد.

پیمایش به بالا